esmaspäev, november 13

Ammu pole niimoodi naernud :D


Stseen leiab aset peale pidu, kust Alex on Beatrixi ebameeldivalt vara koju toonud... mitte et lõbus poleks olenud - lihtsalt seltskond polnud piisavalt seisusekohane :P

Alex: "Ma läksin enne endast välja, anna tõesti andeks."
Beatrix: Beatrix ei paista temast enam üldse aru saavat
Beatrix: "Endast välja? Et sind vette lükati?" küsib arusaamatult
Beatrix: "Kui ma oleks uneski aimanud, ma ei oleks..." siis meenub talle, mis Lana selle kohta oli öelnud. "Sa oleks võinud ju meiega kaasa tulla."
Alex: "Ei, mitte sellepärast. Ilmselt sellise peo tõttu."
Beatrix: "Oh."
Alex: "Kaasa? Riideid vahetama?"
Beatrix: hakkab nagu midagi ütlema, aga muudab siis meelt… ja naeratab.
Beatrix: "Jah.. kas sa ei oleks tahtnud mu riideid vahetada," küsib süütu näoga
Alex: Vaatab suht jahmunud näoga.
Alex: nii lolli nägu ei ole sa vist tükk aega näinud
Beatrix: naerab korraks
Beatrix: astub Alexile paar sammu lähemale ja ütleb kergelt unistava tooniga: "Mulle oleks see nii meeldinud… " silitab käega üle oma kaela ja ja teeb pluusi kaks ülemist nööpi aeglaselt lahti...vihjates möödalastud võimalustele :P
Alex: jahmatus ilmselt kasvab
Alex: jõllitab otsa ja mõtleb, et kas see on mingi nali
Beatrix: pöördub siis Jacki poole ja sügab hobuse nina
Alex: neelatab
Alex: vaatab küll kaeluse poole
Beatrix: "Ma ei süüdista sind.. need tüdrukud olid… noh, tõepoolest… ahvatlevad," ütleb kergel toonil.
Alex: "Ma ju.. ma ei teinud nendega midagi!"
Beatrix: "Muidugi," ütleb veidi lohutavalt. "Aga ma natuke lootsin, et äkki minuga..."
Beatrix: vaatab maja poole ja köhatab siis. "Aitäh Jackiga aitamast."
Alex: "Sa oled liiga palju veini joonud..."
Beatrix: "Kahtlemata," on täitsa nõus
Beatrix: astub Alexile korraga väga lähedale, lükkab ta juuksed natuke tagasi ja libistab siis kätega üle ta näo ja rinna, alla puusadele välja... aeglaselt, kuube kõrvale lükates, väga keskendunult ja teadlikult
Alex: "Beatrix, sa oled purjus, ma ei... ma ei saa sind niiviisi kuritarvitada," kuid käed tahaks tõusta küll
Beatrix: turtsatab
Beatrix: "Head ööd." Kõnnib sirgelt tallist välja ja tagauksest majja, tagasi vaatamata
Alex: ta jääb sinna istuma.
Beatrix: kööki ilmselt kõigepealt… ja seal joob umbes liitri vett korraga
Beatrix: siis vaatab aknast, mis mees edasi teeb
Alex: too kõnnib edasi-tagasi talli ees
Alex: siis jookseb väravast välja hobust maha jättes
Alex: undab ka
Beatrix: Alex undab?
Alex: mitte ei nuta, aga on selline "õõõuuuuuUUUUU!!"
Beatrix: heh
Beatrix: see leevendab Beatrixi pahameelt päris korralikult :)
Alex: mõned koerad uluvad vastu

Sara Brightmani "Arabian Nights" sobis selle kõrvale kuidagi näpuganäitavalt otsesel kombel kuulata... :D