teisipäev, mai 9

Abua... lihtsalt abua... :(

Eile oli siis lõpuks käes see päev, kui ma ei jõudnud ennast ära vanduda sellise pisiasja pärast, et mu telefonil pole pildistamise funktsiooni. Ma nimelt nägin midagi võigast, nii võigast, et see ületas mu taluvuse piiri niivõrd, et vääris jäädvustamist 8/

Olen alati ennast meelitanud mõttega, et olen väga tolerantne inimene. Ma lepin peaaegu kõigega ja üsna raske on leida kedagi, kes mulle ei meeldi... Anyway.
See eilne ületas igatahes minu taluvuse piiri niivõrd, et... jah. Mis ma ikka keerutan. Selleks õuduseks olid pitsidega khakipüksid.
Ausalt, ei kergita siin kulmu midagi. Need olid absoluutne jubeduse tipp! Rohekashalli jämme riide peale olid õmmeldud paari sentimeetri laiused sädeleva pitsi ribad, tagumikule ja säärtele, umbes kohtadele kus võisid ka taskuservad olla (oksendab sundimatult nurka).
Ja nagu sellest veel küll poleks olnud! Vaevalt jõudsin ümber nurga keerata, kui Tatari otsas tuli vastu mingi Soome mutt, taguots umbes sama suur kui kogu ülejäänud keha kokku ja tollel olid jalas need megatrendikad püksid, mis koosnevad peamiselt taskutest ja kus taskutel on ka veel taskud ja nende vahel, peal ja all on lugematu hulk rihmu ja paelu, mis käies kõik ümberringi lehvivad. Ta nägi välja nagu meduus.

Ülejäänud tee koju lidusin tavalisest kiiremini ja püüdlikult maha vaadates.

3 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

haa, ma olen neid ka näinud. algul arvasin, mingid nagu langevarjurite või sõjaväelaste rakmed. et militaarvärk on moes eksole. aga oli jah pitsid hahaa

2:45 PM  
Blogger Krafinna said...

Sa vaene loom.
/silitab pead/

10:00 PM  
Blogger Ulmeguru said...

Meduus, ma ei suuda... :)

Ma olen kunagi nõukaaja lõpus (siis kui iga välismaa kirjaga särk tegija oli) näinud miskit rammusat tiblamutti, kel jooksis üle võdiseva rinnapartii kiri ATTACK TEAM!

10:32 AM  

Postita kommentaar

<< Home