teisipäev, mai 2

Kui mõjutatav võib üks inimene olla?!


Tulin just* ulmeloengult – no teate küll, see Sotsia "Futu" esimene õhtu Keskraamatukogus. Inimesi rohkem kui arvasin ja vähem kui lootsin. Rääkisid Veskimees ja Sander ja Riid ja Habicht ja Sulbi modereeris. Täitsa naljakas oli, aga huvitav kah.
Ja millise lugemisisu ajas peale! Tulin koju, tormasin riiuli juurde ja sirutasin ühe käe Stephensoni "Lumevaringu" ja teise Hargla „French ja Koulu” järele, ise juba silmadega Gibsoni asju otsides. Ja mis mulle sugugi meelde ei tulnud, oli see, et elutoas laual oli just eile alustatud „Endymioni tõus”, samal hommikul olin kätte saanud kaks Chris Woodingu asja, mida olin mingi 2 nädalalt oodanud ning lisaks vaatas mulle õnnetu ja alandatu piinatud pilgul otsa UT tõlkekäsikiri, millega ma juba mitu kuud vahelduva eduga vaeva olen näinud... ja tegi niuc....

Mis te nüüd arvate, mida ma siis lõpuks õhtul tegin? Vale!

Mängisin hoopis :P

*Just oli mingi 28. aprill... unustasin ´publish´ vajutada :/

2 Comments:

Blogger Ulmeguru said...

Sul on elu ikka lihtne... mina piinlen tavaliselt raamatuotsingul 1-3 tundi riiuli ees... ja mõnikord ei saa siiski õiget leitud...

10:34 AM  
Blogger Pahainimene said...

Jaa, aga sa peaksid siis ehk rohkem ulmeringkondades liikuma :P

Vi siis jälle vähem... kui järele mõelda...

10:43 AM  

Postita kommentaar

<< Home