teisipäev, juuli 26

Kohooliku pihtimus....


Tere! Kirjutan teile esimest korda.Olen 35 aastane naisterahvas.Muidu päris ilus- nii enda kui ka teiste meelest.Probleem on aga selles, et olen kindel alkohoolik.Pidutseda mulle meeldib ja seda kindlasti ikka täiega.Päris käppa maha ei pane, aga palju puudu kah sellest pole.Ja mehed joon ma ilusaks.Nii,et pole välistatud kui ma nendest mõnega ka edasi lähen.Omal on mul kodus väga hea mees,kes alkoholi väga harva,vaid pidulikel sündmustel võtab.Olen oma meest petnud ja ikka seda purjus peaga.Nüüd siis elan oma süümepiinades.Te võite mulle õelda,et ise olen süüdi.Jah,olen.Kedagi teist ma ju ei süüdistagi,aga saage aru ,see on minu suur probleem ja mure millest ma tahaks vabaneda.Olen muidu ju korralik naine.Hea töö,tubli laps,ja armastav mees.
Teid ette tänades.

VAAT SIUKE KURB LUGU.

10 Comments:

Blogger Krafinna said...

Misasi see on? Kust sa selle üles korjasid?

5:18 PM  
Anonymous Anonüümne said...

mingid udupeened vihjed? :D

5:36 PM  
Blogger Pahainimene said...

Ülaltoodud lugu on kirjanduslik fiktsioon. Kõik sarnasused reaalsete isikute ja sündmustega on täiesti juhuslikud.

6:31 PM  
Blogger Krafinna said...

Ja kust sa inspiratsiooni said? Ega ometi mitte jälle alalõug.. Ääh.

6:43 PM  
Blogger Ulmeguru said...

Pilti vaadates oli kellelgil (mitte küll minul) esimene mulje, et kas see on Pronto, kes seal laual sirakil on...

6:54 PM  
Blogger Veidi Roheline said...

Pronto stringidega? Ma ka algul pidasin mõneks Estconi pildiks, aga siis tuvastasin, et ühtegi omamaise märjukese kesta pole.

10:10 PM  
Anonymous Anonüümne said...

kas pilt on lavastatud või päris?

10:18 AM  
Blogger Pahainimene said...

Jeekim kyll, pane aint palja tibu pilt yles ja kõik kohad kihinat-kahinat täis.
Pikk ja informatiivne möla estkonnist jätab see-eest kõik kylmax ;)

2:15 PM  
Anonymous Anonüümne said...

salajas loeme me kõik nelli teatajat...

8:49 PM  
Blogger Ulmeguru said...

Seks pidavat ju müüma...

11:32 AM  

Postita kommentaar

<< Home