neljapäev, september 1

Laibach – the Father of Rammstein


Kontser oli vägev. Ma ei väsi seda kordamast. Keegi kuskil ütles, et parem kui Rammstein - omal moel jah, olen täitsa nõuz. Mina ei oodanudki sellist lavashowd nagu sakslaste machobänd pakub, kuid asi oli ikkagi märgatavalt muljetavaldavam kui oskasin oodata. Valgusmäng oli viimase peal ja kindlasti aitas kaasa ka see, et RockCafe saal on mõnuzalt väike ja hubane – tundus, et bänd on just täpselt käeulatuses... Ja Milan Fras on veel palju jõrmim mees kui Till Lindeman - ah, mis ma ajan – isegi Laibachi trummitydrukud on jõrmimad ;)
Pärast muusikaorgiat suundusime Madisega edasi RockStarsi, kus toimus siis afterparty ja kuhu olevat lubanud ka bändimehed ise tulla. Mida kahjuks ei juhtunud :( Aga väga lõbus oli sellegipoolest :) Tegelikult on Rockcafe (nagu ka Woodstocki) kontingent alati koosnenud väga meeldivatest ja lahedatest ja erilistest ja teistmoodi inimestest, kelle vähesuse üle ka sel ööl kurta ei saanud. Baaridaamil oli käed-jalad pidevalt tööd täis ja tantsujalga sai kah ohtralt keerutada. Muusikavalikut hakkas dikteerima Krista, keda võib ehk õigusega pidada Tallinna industriaalikute esifiguuriks. (Pildil valik Tallinna & Tartu raffast.) Oi kuidas raffas ta pilli järgi tantsis! :D

8 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Pisuke täpsustus: 5 nendest pildile
sattunud "industriaalikutest" olid
end kohale ajanud hoopis Tartust!!!

2:32 PM  
Blogger Pahainimene said...

Tähh info eest :)

5:03 PM  
Anonymous Anonüümne said...

haa! kas sa oled nüüd sell-out?

7:50 PM  
Blogger Pahainimene said...

Ähh.... ma olen töö juures juba terve nädala ilma arvutita... ja kes siis kodus blogi kirjutab ;)

8:51 AM  
Blogger Ulmeguru said...

Mina kirjutan kodus, aga ma töötan ka kodus...

12:59 PM  
Blogger Pahainimene said...

Heh jah - täna näed, sain tööl lõpuks asjad pysti ja asusin kohe usinalt blogi kirjutama... aga sinna ta jäigi, sest unustasin mälupulga arvuti külge ja netti pole ikka veel :P

5:46 PM  
Anonymous Anonüümne said...

ma mõtlesin pigem neid reklaame siin. aga paistab, et nüüd on need kadunud...

12:31 PM  
Blogger Ulmeguru said...

Need reklaamid on nende kaunterite asemel, kui sa neid omale ostnud pole... minu blogis on kah... vahepeal mõtlesin isegi kaunterite eemaldamist, aga siis leidsin, et las olla...

12:08 AM  

Postita kommentaar

<< Home